Handgeschreven

het staat allemaal in je hand geschreven

Aanbod Handgeschreven

Wil je meer weten over jezelf? Over jouw opgedane patronen? De koppeling tussen het bewuste en onbewuste? Wat voor gedrag toon jij? Wat moet je loslaten of mag je juist meer voor jezelf gaan staan? Ik ga hierover graag met jou in gesprek! Daarnaast geef ik ook hele leuke workshops. Wil jij (of met een groep) weten hoe je jouw eigen handgeschreven boek kan  lezen? Boek een workshop en ik vertel waar je kan beginnen!

Individueel Handleesconsult (C.a. ± 60 – 80 minuten)

Een mooie verdieping in jezelf door middel van jouw handen. Jouw handgeschreven boek. Je hoeft hier niets voor te doen, behalve jezelf mee te nemen. Je handen vertellen de rest. Binnen een individueel consult krijg je inzicht in jezelf, meer richting in je leven, talenten, uitdagingen, patronen en meer.

We maken gedetailleerde afdrukken van jouw handen met speciale inkt. Geen stress, het is afwasbaar. Dan duik ik even in de afdrukken om het geheime schrift dat in jouw handen staat te ontcijferen. Intussen kun jij een kop koffie of thee drinken en zelfs een ommetje maken. Dan geef ik jou de lezing terug. Van al het moois dat in jouw hand geschreven staat. Na afloop krijg jij ook je afdrukken mee. Bewaar ze goed. Handen kunnen veranderen.

Dagen: vrijdag zondag maandag – en alle avonden van de week (liever een andere dag? Dat kunnen we overleggen)

Kosten: 70 euro incl. handafdrukken, koffie of thee.

Waar: in onze winkel Zuiver Geluk, andere locatie in overleg.

Workshops volwassenen (minimaal 4 personen)

Heb je iets te vieren? Of wil je gewoon iets bijzonders doen met je vrienden en/of vriendinnen? Boek dan een workshop handlezen. De workshop kan zo klein of groot als jullie zelf willen. Van kleine handlezinkjes tot aan de handen onderzoeken met loepen. Het afdrukken van handen of vingerafdrukken. Het kan allemaal. Neem gerust eens contact met mij op en dan bedenken we iets onvergetelijks op maat. Laat mij weten met hoeveel personen je bent en wat je ongeveer zou willen.

Kosten: Vanaf 30 euro p.p.

Waar: het kan bij jullie thuis of in onze winkel Zuiver Geluk

Unieke handafdrukken met speciale inkt (van of voor een dierbare);

Ben jij- of is er een dierbare in jouw omgeving (ongeneeslijk) ziek? Dat is ontzettend intens en verdrietig. Hoe moeilijk ook.. het gebeurt in het leven.
Ik wil er dan wel voor jullie zijn om een prachtige herinnering te maken. Namelijk; handafdrukken. Deze handafdrukken worden gemaakt met speciale inkt. Als deze afdrukken klaar en droog zijn, doe ik er een mooie lijst omheen.Van een aantal lieve dierbare mensen heb ik handafdrukken mogen nemen voordat zij kwamen te overlijden. De naasten hebben hier veel aan gehad. Een onderdeel van het afscheid. De afdrukken zijn een houvast. Handen leven, geven energie af. Een prachtige afdruk om je hand op te leggen of gewoon om dichtbij je te hebben. Op een mooi plekje in huis of voor in de kast. Zodat je ze kunt pakken wanneer jij daar behoefte aan hebt. De handafdrukken zijn zo mooi en gedetailleerd dat je de persoon erin terug voelt. Mooi hè?

Kosten: 50 euro incl. afdrukken, een mooie lijst en een warm gesprek, excl. reiskosten.

Waar: Ik kan met liefde naar de gewenste locatie toekomen.

Workshops kinderen/jongeren (minimaal 2 kinderen en 1 volwassene).

Samen creatief zijn met onze handen. Onze handen onderzoeken. Het is net een schatkaart waar de schatkist te vinden is. Er is zoveel te vinden! Ik maak graag een leuk aanbod op maat. Kinderen zijn nog zo puur, dicht bij zichzelf en volop in ontwikkeling. Superleuk om eens samen in de wereld van onze handen te duiken.

Kosten: kinderen 20 euro p.p., ouders of verzorgers 10 euro p.p. incl. ranja en voor de grote mensen koffie of thee.

Waar: in onze winkel Zuiver Geluk

Wil je meer inzicht in je kind? Dat kan. Neem contact met me op!

Ga je trouwen?

Verzilver de liefde! Ik maak graag handafdrukken van jullie. In een prachtige lijst. Je kunt bijvoorbeeld de vingerafdrukken later nog eens gebruiken om ergens in te graveren. Handen veranderen ook. Dus, mocht je nieuwsgierig zijn hoe jullie een jaar of jaren later naar elkaar zijn gegroeid, dan kunnen we dat bekijken!

Kosten: 111 euro incl. kleine analyse

Staat jouw idee er niet bij? Laat het me weten. Ik sta altijd open voor leuke ideeën!

Sha Fidder

Sha@stichtingleef.nl