Stichting Leef!

De Onbeperkte Vuelta Brabant

Een groots evenement

De Onbeperkte Toertocht Brabant!

Stichting Leef! organiseert in Brabant een evenement waar IEDEREEN (met een chronische aandoening of een bepreking) aan mee kan doen: de Onbeperkte Vuelta. Wij willen het namelijk voor mensen met een chronische aandoening mogelijk maken om deel te nemen aan een groots evenement.

De Onbeperkte Toertocht Brabant!
Mensen met een chronische aandoening staan te vaak aan de zijlijn. Daar gaan wij verandering in brengen. Wij willen iedereen uitnodigen om in beweging te komen. Ieder op zijn eigen manier en met een eigen doel.

De gehele tocht is 225 kilometer. Deze willen we in 5 dagen tijd gaan afleggen. Deelnemers kunnen wandelend, op de fiets, de rolstoel, de handbike, de scootmobiel of met welk hulpmiddel dan ook meedoen. Er kan gekozen worden om 5 dagen deel te nemen, maar een doel kan ook zijn om 10 meter te lopen om vervolgens over de finish te komen en een medaille te ontvangen.

Zoals eerder gezegd;

Ieder zijn eigen doel en eigen manier!

Ga naar de website en schrijf je in!

Natuurlijk zijn wij op zoek naar sponsoren en partners die ons willen ondersteunen bij het verwezenlijken van dit positieve idee.

Voor meer informatie stuur een mail naar: info@onbeperktevuelta

Sponsor of doneer:
NL81RABO 0327 7947 71
Ten name van Stichting Leef!

Bekijk hier de documentaire Trochsette

Een prachtige film, gemaakt door Dieuwke Kroese en Andre Minkema, Omroep Fryslan.