Stichting Leef!

Bij Stichting Leef! hebben wij een abonnement ontwikkeld. Voor €10 euro per maand krijg jij toegang tot de online Leef! omgeving. Schrijf je hier in!

Wat krijg je er allemaal voor terug?

Jij kunt inloggen op het online platform waar jij jouw horizon kunt verbreden. Van E-cursussen tot artikelen, meditaties, video’s, challenges en veel meer. Het meest interactieve platform waar jij kunt doen wat jij wil! Jouw leven, eigen regie!

• Toegang tot het E-book geschreven door Sandy van Rooij (t.w.v. €20,-) Ik, mijn hond en MS – De Weg Naar Huis;

In dit boek beschrijft Sandy haar levensverhaal. In het eerste deel vertelt Sandy over de klachten die zij door de jaren heen heeft ondervonden. Zij beschrijft haar zoektocht vanaf de pubertijd tot de diagnose en de strijd die daarna plaatsvond. De puzzel die gelegd wordt door de jaren heen en die uitmondt in de diagnose MS. Het tweede deel beschrijft het Leefstijlhuis. Jouw lichaam is jouw huis. Daar mag je in wonen. Onderhoud en schoon houden van jouw huis is van groot belang. Het Leefstijlhuis geeft handvatten voor het onderhouden en schoonmaken van het lichaam en de geest. Dit alles in het kader van ziekte, gezondheid en herstel. Het Leefstijlhuis is niet alleen geschikt voor mensen met MS. Het is gebouwd voor zieke maar ook voor gezonde mensen. Iedereen kan er in wonen. Dit boek aandachtig lezen is een must, in laten werken op het bewustzijn is aan te raden en de keus is aan jou of je het leest met een groei mindset of een statische mindset. Sandy is ervan overtuigd dat als er wordt gekeken naar mogelijkheden en gedacht wordt in kansen, er een wereld voor je open gaat en jouw huis niet zal instorten. Is dit een kwestie van willen of kunnen? Of gaat het nog een stap verder; willen kunnen?

• E-cursus De Weg Naar Huis (t.w.v. €325,- + Online (coaching)-sessie 1x per maand

13 modules met werkboeken. Hierin vind je verdiepende vragen, theorie, opdrachten gebaseerd op het boek van Sandy van Rooij. Word je bewust van jouw mindset, manier van leven en ontwikkel en behoud een groeimindset. Met een groeimindset kun je meer bereiken dan je ooit had kunnen denken en voel je je gelukkig!

De Online sessies zijn er om jou te ondersteunen en expertise live te delen. In het online platform vind je een omgeving genaamd (Leef! Praat), hierin kun je napraten met elkaar over de sessies of waar jij behoefte aan hebt. Kun je er niet bij zijn? Geen probleem. Dan kun je de opnames terug kijken.

• Challenges (1x per kwartaal)

Challenges zijn uitdagingen die we met alle aangemelde Leef! Members uitvoeren. Challenges zijn gericht op de Leef! Wegwijzer. Een challenge duurt een week. Hierbij wordt een onderwerp en een doel gekozen (voeding, beweging, bezinning etc.) Het doel is om iets nieuws te proberen, onszelf uit te dagen en dit samen te behalen.

Je hoeft niet alles alleen te doen. In dit platform vind je een diverse groep aan Leef! Members. Ieder met een eigen verhaal en doel. Per kwartaal voeren wij gezamenlijk een challenge uit waarvoor jij je kunt aanmelden. Deze challenges voeren we uit en hierbij zijn wij nauw in contact met zijn allen. Samen is de kracht! Deze challenges zijn uitdagend en uniek. Wat zou jij nou écht graag willen maar lukt je niet? Meld je aan en dan doen we het samen!

• Boordevol inspiratie

Het platform wordt aangevuld en afgewisseld. Op deze manier kun jij jouw leven en geest verrijken met interessante artikelen, meditaties, yoga sessies, webminars etc. Ook kun jij zelf inspiratie delen op dit platform mits jij daar behoefte aan hebt. Wij willen niet alleen iets aanbieden maar ook leren van elkaar. Wij vinden iedereen gelijkwaardig en iedereen mag zichzelf zijn. Een gelijkwaardig platform. Fysiek, mentaal, etniciteit, achtergrond. Voel je thuis bij het Leef! Platform.

• Leef! On Tour

Binnen het online platform word jij op de hoogte gehouden van Leef! On Tour. Dit zijn Onbeperkte Evenementen voor mensen met een chronische aandoening en/of beperking (en buddy’s, deze mensen ondersteunen de deelnemers tijdens de tocht).Stichting Leef! is er van overtuigd dat mensen met een chronische aandoening of een beperking leven als een topsporter. Wij vinden dat het tijd wordt dat deze mensen als helden worden binnen gehaald tijdens evenementen waar IEDEREEN aan mee kan doen.

• Sandy On Tour

Met Sandy On Tour vind je video’s waarin zij op reis is. Sandy heeft altijd een doel om zichzelf fit te houden. Ook bezoekt Sandy inspirerende mensen en hier gaat zij mee in gesprek. Sandy houdt van het onbekende en laat zichzelf door niets of niemand tegenhouden. Sandy hoopt mensen te inspireren en vooral mee te nemen op reis. Stap je mee in het onbekende?

SCHRIJF JE IN!

Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepasing. Lees de Algemene Voorwaarden Leef! Platform